Mot Marknaden!

Nu ska jag snart dra mig iväg till marknaden. Just nu låter jag nämligen min mobil ladda. Men på tal om mobiler så ska jag skaffa en ny också för att min krånglar så mycket. Troligen blir det en iphone som jag skaffar. Men vi får se vad det blir.



Här har vi en bild på finaste Soley som jag red på island. Soley betyder smörblomma.



Bilden är tagen på island. Dom flesta kort som jag lägger upp här har jag själv tagit med min kamera. Jag tycker om att fota men tyvärr har det inte blivit så mycket bilder som jag skulle ha velat att det ska bli. Jag för försöka skärpa till mig på den punkten också tror jag. Jag känner mig ganska lugn just nu. Men Jag hoppas verkligen på att jag träffar på några kompisar på marknaden som man kanske rent av kan gå tillsammans med ett tag för det är verkligen tråkigt att gå själv. Äsch nu ska jag fixa lite på min och min kompis blogg och lägga upp lite bilder. Ha det bra alla läsare. www.alskarislandshastar.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0