syster + i morgon

Jag har sovit lite nu under dagen och känner mig trött som sagt hela tiden men jag kämpar ändå. Men jag ska försöka att vara mer positiv nu. Min dag har varit helt okej trots huvudvärken. Jag har träffat min äldsta syster sissela idag och umgåtts med henne ett tag. Visst hon är sex år så jag har varit lite barnvakt och varit med henne i lekparken. Just nu håller jag bara på att dö av skratt och i morgon vet jag inte vad jag ska hitta på under dagen men det blir förmodligen något bra men på kvällen ska jag till kyrkan och lyssna på en duktig kör. Fan alltså vad jag saknar tiden då jag gick i vebomarks byaskola. På tal om det har jag faktiskt skrivit en sång som lite grann handlar om det. I morgon ska jag nóg ta och jobba med lite skolarbete till mitt skolprojekt om Island som ni kan följa på www.islandbloggen.blogg.se Jag sitter här och lyssnar på musik och sjunger. Men nu ska jag vara lite mer social med mina vänner. Det kommer kort i morgon på mig här på bloggen. På måndag blir det att träffa Jenny och äta lunch. Ha det bra alla läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0