Försvinn ur mitt liv!

Jag är så less på all jävla skit du ger mig. du verkar tro att du kan bete dig hur som helst men det kan du verkligen inte. du borde lära dig hur man är snäll för som du är nu sårar du bara folk och vänner i din omgivning. du verkar inte inse det själv men det är bara sanningen. jag orkar inte med dig längre så du kan bara ta och försvinna ur mitt liv. jag klarar mig bra utan dig. ta och gå en kurs om hur man är snäll och sluta att såra folk och vänner i din omgivning. du förstör för dig själv och du bryr dig inte om något annat än dig själv. ta och är dig hur man ska vara mot andra. du förlorar bara vänner och så. ha i minnet vad det är du gör fel. jag har försökt att stå ut med dig men nu har du mist mig som vän. jag har fått nog. tänk igenom vad du gör som sårar andra. försök att ändra på det annars kommer du att stå ensam och inte ha någon vid din sida.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Finns för dej. Ring mig om ngn gör ngt mot dig <3

2011-05-03 @ 12:31:07
URL: http://deathbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0