Umeå+ vad har hänt?

Jag var i umeå igår och umgicks med några vänner och vi hade riktigt roligt. vi poiade och gjorde en teaterövning där det gäller att lita på dom andra. Jag kan säga att det var väldigt läskigt. Jag saknar Vebomark som bara den just nu. Alla minnen. Bilden är tagen från då jag åkte upp på globens tak. Men det är typ så jag känner mig ensam som bara den.  Jaja nu orkar jag inte bry mig om det. jag sitter och kollar på snygga kläder.  

Jag ska troligen köpa en hel del snygga kläder sen då jag har gått ner i vikt. Kläder som jag verkligen älskar. Just nu känner jag mig rätt trött och hänig. har inte sovit bra på hur länge som helst. Jag orkar seriöst knappt hålla mig vaken och jag vet inte vad det är med mig jag äter alls längre. jag fattar inte vad som har hänt. har typ ingen aptit alls längre. jaja ni får ha det så bra. // Kristina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0