beroende av hästar?



Hittade precis igen massa gamla bilder på mig. Jag vet att mitt ansikte såg hemskt ut ärligt talat. Just nu känns det som om inget kan förstöra mitt bra humör :)

 

Soley och jag. Soley är hästen jag red på island om ni kommer ihåg det. Ja ja men nu ska jag ta och berätta om vad jag har gjort idag. Har mest tagit det lungt men självklart gick jag på marknaden och jag åkte en av karusellerna. Jag köpte två tavlor och några lotter och jag vann på ena lotten. Jag vann en köks våg.  Jag umgicks lite med Isa och hennes kusiner på marknaden då dom kom dit vid tolv tiden. Jag har haft en bra dag och sen kommer bilder på tavlorna som jag har köpt. Det blev tavlor med hästar på :) Just nu är jag verkligen inne i en period av en massa hästar. Känns som om jag har blivit beroende av det eller nått.



Där fick ni lite mer bilder från island :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0