bakat och läsa

 En gejser på island

Jag har så himla tråkigt. Jag har plockat blåbär tillsammans med min lilla syster och sen bakade jag blåbärsmuffins som blev riktigt goda faktiskt som vanligt. Jag har pratat mycket med Nea. www.lgustavson.blogg.se det är hennes blogg. Designen är gjord av mig <3 Jag kan inte med ord förklara hur mycket Nea betyder för mig som vän. Jag vet att jag inte har uppdaterat så mycket nu medans jag har varit i norrland och haft tillgång till internet men de har jag liksom bara struntat i. Har haft så mycket annat att tänka på. JAg ska läsa ett kapitel som en person har skrivit och sen säga vad jag tyckte om det. Ha det så bra alla läsare.



Kommentarer
Postat av: linnea

tack tack tack gumms! du betyder för mig med vetu! :) <33

2011-07-26 @ 20:46:25
URL: http://lgustavson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0