Vignir, hur ska man orka?

Jag känner mig inte alls peppad på att åka tillbaka till stockholm imorgon och sitta i en buss hela dagen. Känns bara jobbigt. Jag fattar inte hur man ska orka med det. jaja strunt samma. Här kommer en bild på Vignir

Jag har tyvärr ingen på Mani som jag nu sköter om. Men vigge saknar jag på sitt sätt även fast han finns där. Men jag glömmer inte bort honom. Jaja strunt samma nu. just nu sitter här och sjunger :) på en massa bra låtar :) Har skrivit en dikt men vi får se om jag får lust att lägga in den eller ej. Ha det bra alla läsare // Kristina

Kommentarer
Postat av: Eve

Vilken fin häst han ser ut att vara! :) Kram!

2011-02-20 @ 12:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0