inte haft det lätt

Jag har verkligen levt i helvete och haft det väldigt svårt i perioder i livet. Jag har bara velat dö och inte brytt mig om nått alls. Jag har skärt mig och bara struntat i vad som händer med mig. Jag sket i allt. Jag orkade inte med att leva livet. Det har verkligen varit tufft. Har gjort många försökt till självmord men jag är glad att dom aldrig lyckades. Jag förstår just nu inte hur jag kunde göra det som jag gjort mot mig själv och mina vänner. Det jag har utsatt dom för. än idag går det i perioder hur jag mår. Vissa dagar är det toppen medans vissa är ett helvete. Sen har vi ju en stor anledning till att jag inte mått bra är mobbningen i skolan och det min styvpappa gjorde mot mig men dom två sakerna får jag ta upp i ett annat inlägg en dag då jag känner att jag orkar med det. Har mått dåligt lyssnat på väldigt deppig musik. Men nu ska jag visa vilken typ av bilder jag mest kollade och så på under den perioden då jag mådde som sämst. jag har bara en bild som jag kan visa just nu.

Jag kände mig ensam. Som om jag inte hade några vänner alls. Jag grät dagligen. Men nu mår jag mycket bättre än jag gjorde då. Jaja det får funka ändå.


Kommentarer
Postat av: Marine

Jag är sååå glad att du är med oss ännu Tina

2011-12-29 @ 23:44:07
Postat av: Sara

jag är verkligen imponerad över hur stark du är som klarat dig igenom svåra perioder i livet. jag hoppas att du mår bättre nu och fortsätter må bra.

ha det bra och var stark tjejen:)

2012-01-07 @ 02:09:31
Postat av: olooiij

Våldtog din styvpappa dig?

2012-01-07 @ 13:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0