Sista arbetsdagen i morgon



Jag sitter och har fett tråkigt. Jag har så mycket jag har lust att skriva här nu men jag känner att det kommer att bli allt för mycket för att ta upp här i bloggen just nu. kommer nämligen inte att hinna skriva det innan jag måste logga ut från internet och stänga av mobilerna för att orka med min sista arbetsdag. Jag känner mig glad över att jag faktiskt tycker att det har gått riktigt bra på mitt första jobb. Äsch strunt samma i det nu. I allafall så sitter jag och lyssnar på musik och just den låten som ni kan sätta igång här på min blogg och lyssna på. Blir sex timmar att jobba i morgon igen. Men det ska bli fett kul och sen ska jag gå på en loppis och införhandla lite filmer och saker till min lilla stuga som jag snart ska flytta ut i nästa vecka. Håller på att måla möbler och inreda där inne för tillfället. Tyvärr så blir det bara att ni får se resultatet av den lilla stugan då det är klart. Har inte tagit några bilder hur det såg ut från början. Jag känner att jag inte orkar bry mig om det som var så tråkigt igår som hände som faktiskt förstörde hela min 18års dag. Jaja får bara hoppas att dom kommer tillbaka snart. Jag har annat jag behöver koncentrera mig på än att några försvunnit. Ska fortsätta att packa det som jag inte ska ha där ute i stugan. Jag ska försöka vara glad även fast jag inte är det minsta glad. Ha det bästa alla läsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0