Julafton

Jaha då är det julafton men jag känner verkligen ingen julstämning. Jag är ärligt talat mest ledsen över att det inte kommer bli som vanligt. Att inte vara med släkten känns jätte konstigt. Jag kan inte riktigt förklara den känslan. Känsla av ensamhet och av smärta eller nått sånt. Ute finns det knappt någon snö alls. Jag kan gå ut och fotografera sen och eventuellt lägga in bilder någon dag.



En bild tagen för några veckor sedan på mig. Jag tror att jag ska sätta mig ner och rita lite sen eller något. Försöka teckna något fint. Jag vet seriöst inte varken ut eller in. Jag kan inte riktigt sätta ord på mina känslor just nu. Men en känsla jag har är att detta verkligen inte kommer att bli någon bra jul. Jag är iaf glad att jag ska jobba sen på mellandagarna. :) Riktigt roligt eftersom det även är mitt första jobb någonsin. Jaja vad ska man säga. Jag spelade föresten bingolotto igår och vann :) Fast vann inget roligt. Men det får funka ändå. Ha en bra jul alla läsare. God Jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0