varför hålla på att trakassera andra?

Ni som ska hålla på att bara vara taskiga kan ju ta och dra eran väg! Ni tror ju typ att ni vet bäst men snacka om att ni har jävligt fel i den punkten. Ni kan säga vad ni vill men seriöst tror ni att jag bryr mig om vad ni ska hålla på att säga och tycka om mig. Haha snacka om att ni inte har något eget liv att leva när ni bara ska hålla på att trakassera andra. STICK jag bryr mig fan inte om er som ska hålla på och bara retas. Och ni kan ju fan inte ens stå för vem ni själva är det är ju hur fegt som helst. Seriöst vilka tror ni att ni är?? Ni kan ju bara ta och dra ni som håller på är inte ens roliga om det är det ni tror. Om ni ska hålla på att bara retas kan väl bara ta och hitta på något annat istället. Ni är ju bara fega och vågar inte stå för vem ni är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0