svar på frågor

Jag har fått ännu fler frågor så nu har jag tänkt mig att svara på dom också.

1. Vad läser du för bloggar?:)
jag läser många olika bloggar vissa av mina kompisars bloggar och sen följer jag en hel del bloggar också. det är väldigt varierande vad dom handlar om också men mest följer jag bara mina vänners bloggar.
'
2. Känner du att du mår bättre nu än för ett år sen?
Jag det känner jag verkligen att jag gör. Det va ju väldigt mycket som hände under den tiden också mycket flyttande hit och dit. Men ja jag känner att jag mår bättre nu.

3. Tycker du att det är snyggt med tattueringar? Det beror lite på vad det är för tattueringar och vart dom sitter men för det mesta tycker jag att det är snyggt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0