Sanne <3

Jag kommer alltid att finnas vid din sida vad som än händer.
Jag kommer aldrig att dig överge  jag finns vid din sida vad som än händer.
Jag dömer dig inte jag finns för dig.
Jag vill bara hjälpa dig att förstå att jag alltid kommer att finnas till för dig min vän.
Dom få stunderna jag har haft med dig jag saknar dom.
Alla våra samtal.
Alla våra ideér dom måste vi förverkliga eller förändra.
Du har en stor plats i mitt hjärta ska du veta gumman.
Jag finns till för dig. V
isst jag kanske inte alltid mår själv men jag stöttar dig ändå jag kommer aldrig att överge dig.
Vad du än gör så finns jag alltid här för dig.
Om du försvinner från jorden kommer jag dig att följa.
Du betyder mer än du kan ana för mig.
Jag dör om du dör.
Min älskade vän du som är mina ängla vän.
Du är som jag liksom en ängel och vi är så lika.
 Jag kan inte med ord förklara för dig hur mycket jag älskar dig som vän.
Så många gånger jag glömt att ringa men du finns alltid i mina tankar och i mitt hjärta.
Sanne ängeln som alltid kommer leva med ängla vän som aldrig kommer överge dig.


Kommentarer
Postat av: Sanne

awww <3 jag älskar dig också Kicki :) <3<3<3

2011-04-25 @ 20:03:37
URL: http://pinkfluff.blogg.se/
Postat av: Sanne

Jag är jävligt glad för det också Kicki <3333

2011-04-25 @ 20:37:13
URL: http://pinkfluff.blogg.se/
Postat av: Abby

sv: ja, jag älskar också att skriva och gör det nästan jämt, varje gång det finns en penna i närheten.

2011-04-25 @ 21:19:12
URL: http://adelgazo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0