pris? orkar inte med släkten

Sen ska jag försöka att ta reda på priset för hur mycket det kan kosta att skicka en digital kamera med posten så att jag kan skicka den till min kompis<3 jag har ju ändå en annan kamera själv :) Jag har föresten länkat under länkar till en kompis men jag kan skriva upp den här också www.deathbird.blogg.se Jag är så himla glad just nu också :) I morgon ska jag ta en riktig lång promenad efter puttesväg har jag tänkt mig och det gör jag bara om det blir fint väder och inte annars. Suck just nu orkar jag verkligen inte ens med släkten som är här. Jaja vi får se vad jag ska hitta på när det gäller det. Är hängig och trött fortfarande men det ska nog bli bra ändå. har sett ytterligare en skräckfilm och ska nog se ännu fler ikväll. Nä nu orkar jag seriöst inte med det hära längre. vill bara skrika rätt ut. Ha det bra alla läsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0