Bra dag

Har varit ute i två timmar med min kompis och snackat lite. Det var faktiskt riktigt skönt tror att jag ska ta och gå ut igen och typ köpa en glass och sätta mig och sola ett tag och bara ta det lungt. Ja jag tror nog det blir bäst bara ta det lungt typ läsa eller något. Lyssnar på musik för tillfället. Känns som om inget kommer att kunna förstöra den här dagen. Jag vaknade med värsta ångesten men dagen har blivit super bra. Jag försöker som bara den att hjälpa mina vänner med vissa saker men jag tycker inte att jag räcker till av någon anledning. Jag känner mig så uppåt och så himla positiv idag också :) Visst jag har lite otur men ändå. Så "Don´t try to fix me i´m not broken"  Jag vill så himla mycket just nu har svårt att sitta stilla vill bara jag vet inte vad. Jaja ha det bra alla läsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0