aatt ha biljett o ej få åka med

Detta är helt jävla sjukt trots att man har en bokad biljett på tex. bussen att man inte får följa med. Det hände mig idag då jag skulle åka med Y-buss till stockholm det började med att bussen var sen och då sa dom du är inte bokad på den här bussen. Men jag har ju biljett och så visade jag den men han sa fortfarande du är inte bokad på den här bussen och kan inte följa med för det blir fullt sen. Snacka om att jag blev arg jag ställde en motfråga när är jag bokad då? Han struntade i att svara på det och åkte. Sådant borde inte få ske.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Sv; Han är ett renrasigt gotlandsruss:)

2011-04-25 @ 18:13:15
URL: http://ponnymuppens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0