meningen med livet?

Idag åker jasg tillbaka till behandlingshemmet. Men jag vill inte känner att jag mår skit kommer typ bryta ihop på bussen någon gång efter vägen tillbaka till stockholm. Jag har ingen aning om vad jag ska ta och göra. Jag hatar verkligen mitt jävla liv. Jag fattar inte hur jag ska kunna orka med att leva i detta helvetet som jag lever i. Med dom problemen jag har hammnat i hur fan ska jag klara detta? Jag känner mig som ett missfoster eller något sådant. helt totalt misslyckad. Thats me. Varför kan jag inte se någon mening med livet varför? Det är något fel på mig för jag kan ju inte ens ta emot beröm vad är det för fel på mig? Hela mitt liv är ett helvete. Jag trodde jag skulle komma ur det men nej. Det enda jag vill just nu är att skära mig och se blodet rinna. Jag mår verkligen pyton. jag vill bara dö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0