Miss you Anna-Karin!

Anna-karin jag saknar dig. Du va den bästa lärare jag har haft någonsin. Varför skulle just nu tas ifrån oss. Jag gråter var dag sen du dog. Jag vet du dog för flera år sen men jag kommer ihåg dig så mycket. Man kunde prata med dig om vad som helst du tog dig jämnt tid att lyssna på oss. Jag kan fortfarande inte fatta att du verkligen är död. Aldrig någonsin lämnar du mitt hjärta och mina tankar. Alla roliga lektioner med dig jag glömmer det aldrig ska du veta. Varför just du?? Jag gråter tårar av blod för din skull. Du skulle ju bara adoptera ett barn som du så länge hade väntat på och du fick mig jämnt att le var dag. Dig glömmer jag aldrig Vila i frid!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0