För tillfället ingen skola att gå i!

Jag vet att jag inte har skrivit på väldigt länge men det beror på att jag inte har nått internet men nu tar jag mig iaf lite tid att blogga :) Det jag har gjort är för det mesta att går igenom en massa saker vad jag ska ha kvar och inte. Men men jag har också läst väldigt mycket. Sen så har jag så himla mycket att tänka på just nu att jag knappt orkar ge mig någon tid till att vara med kompisar eller nått sånt. Eftersom för tillfället går jag inte i någon skola alla och det tycker jag är väldigt tråkigt faktiskt så jag hoppas på att det snart blir fixat. Det är så himla tråkigt att bara vara hemma om dagarna. Men visst jag har hundar jag kan gå ut med nästan när jag vill men nej jag tycker inte det är speciellt roande då jag egentligen skulle ha en skola att gå i vilket jag inte alls har. Men äsch nu ska jag ta och kolla några saker så hare så bra alla läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0