Drömmar + Arg på E

jag vaknade vid 11 tiden idag va uppe väldigt länge igår och låg och läst ut en bok och nu har jag på börjat en ny bok som heter "En vampyrs bekännelse" Den tycker jag faktiskt är riktigt bra så långt jag ännu har hunnit. Sen så har jag bakat lite och det blev drömmar som blev riktigt goda :D Sen så ska jag snart fara och träffa Lina ett tag och bara umgås med henne och några andra vilket ska bli trevligt. Jag behöver verkligen få tankarna på annat än jag har dom på nu. Blir så himla arg på E som håller på att typ göra mig arg. Jag vill inte gå in på det i detaljer så det får räcka så nu ska jag göra nått annat hare bra alla läsare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haft en bra dag sötnos? =)

2010-07-07 @ 21:33:19
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: Elsa

hittade din blogg av en slump och har nu kollat omkring lite och läst och jag måste bara få säga att du är så himla stark! låt ingen trakassera dig eller få dig att må dåligt! för du är värd så mycket mer! jag har också mått dåligt men tro mig, det blir bättre! nu är jag lycklig igen men jag minns tiden då jag kände mig ensam och mådde dåligt. Jag vill bara uppmana dig till att stå upp för dig själv för du är du och du är värd så himla mycket! <3

2010-07-09 @ 17:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0