Om du inte levt mitt liv vet du ingenting!

Nu har jag träffat Sanna ett tag och vi gick bara och pratade om lite allt möjligt vilket var väldigt trevligt. En ängel är vad jag är. Jag har aldrigt sagt att mitt liv är lätt jag kämpar var dag det är tufft men jag vet inte hur länge till jag klarar av det men jag kämpar mig igenom det var dag. "Sanningen är ett stiglöst land" Bara ett litet citat som jag tycker stämmer väldigt bra in på livet. Aldrig mer ska jag ge upp hoppet om ett liv. Jaja i alla fall så har ajg också läst lite och ny lyssnar jag på Nordman.

Här kom låten så att ni kan lyssna på den. Och jag tycker verkligen om just texten "om du inte levt mitt liv vet du ingeting" Jag vet inte vad det va men jag fastnade just för det i texten. Men det är säkert för att det är just så som jag känner just nu och har kännt ett bra tag. Hare bra alla läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0