kommentar + mobbningen som tog mitt liv

Vet att jag inte uppdaterade igår men blev inlagd på bup under natten och har nu sett mina kommentarer och vill verkligen säga åt Elsa att hennes kommentar värmde i mitt hjärta hennes kommentar löd: hittade din blogg av en slump och har nu kollat omkring lite och läst och jag måste bara få säga att du är så himla stark! låt ingen trakassera dig eller få dig att må dåligt! för du är värd så mycket mer! jag har också mått dåligt men tro mig, det blir bättre! nu är jag lycklig igen men jag minns tiden då jag kände mig ensam och mådde dåligt. Jag vill bara uppmana dig till att stå upp för dig själv för du är du och du är värd så himla mycket! <3

Ja som sagt vill jag säga tack. Just nu har jag vara så mycket ångest att jag vill dö igen så ja det gäller helt enkelt bara att kämpa emot och det går faktiskt bra ibland även fast det är sällan.
Nu ska Elsa fått ett svar på sin kommentar också och svaret lyder : Tack Elsa för kommentaren och roligt att du hittade till min blogg även fast det va genom slumpen. Och roligt att du tog dig till att kolla runt och läsa på min blogg. Jag tänker inte låta någon trakassera mig mer har varit med om det så pass länge under flera års tid och jag är verkligen less på det. Tack Elsa. Hoppas att du har det bra.

Sen så hade jag hoppats på att jag skulle slippa att skära mig igår vilket blev anledningen till att jag blev inskriven på bup avdelningen under natten. Jaja strunt samma i det nu för nu ska jag bara kämpa vidare och jag ska nog snart äta middag. Jag vet inte om jag kommer att skriva något mer inlägg idag men vi får se hur jag gör med den saken. Men det är i alla fall skönt att slippa avdelningen man har jämnt så himla tråkigt där. På tal om trakasserier så ska jag nu ta och berätta vad jag har blivit utsatt för under flera års tid i skolan vilket fortsätter än på en del internetsidor och jag vet att det är samma personer som håller på fortfarande. Det började i 4an då jag började i en ny skola då började mobbningen och det bestod mest bara av verbalt kränkande ord som bara haglade över mig varje rast. Dom sa så många ord och nu ska ni få ta del av endel av dom orden och meningarna här kommer dom : Jävla hora du är inte värd ett skit så gå och dö., Hora, köttbullen, tjockis. Ja det va lite av ord som dom har kallat mig som fortfarande håller på så under ca 5 års tid har det pågått. Mobbningen och allt annat som hänt mig tog seriöst mitt liv. Fråga om ni undrar något skriva gärna ett mail. [email protected] Hare så bra alla läsare!

Kommentarer
Postat av: ANGELICA

cool blogg!

2010-07-09 @ 21:04:07
URL: http://fleratimmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0