saker jag ska göra i stockholm

Imorgon bär det av till stockholm och ja nu ska ni få läsa lite vad jag ska göra under dagarna jag kommer åter på onsdag så det blir troligen inga inlägg under dagarna jag är i stockholm. jag kommer att skriva lite grann av det iaf.

Måndag:

* Hälsa på enter. Här kan ni läsa lite om det http://www.stadsmissionen.se/Barnochunga/Enter/ 
* Shoppa i liljeholmen och skärholmen.

Tisdag:

* Grönalund med Amelie.

Onsdag:

* Besöka stället jag ska flytta till.


Japp det är typ vad jag kommer att göra under tiden då jag är i stockholm. Men jag ska ta och berätta lite om Enter som det heter. Enter är ett ställe där ungdomar bara kan vara. Det spelar ingen roll om man mår bra eller dåligt då man är. Man kan bara ta och göra lite te och krypa upp i en soffa med en filt om man vill. Ja det va väl det jag hade att skriva denna gången så hare så bra alla läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0