Positivt och negativt

Nu har jag tagit en dusch och varit och träffat en kompis ett tag och har målat en hel del bilder och gjort ett stilleben. Men jag lägger inte ut bild på det ljust nu kanske någon annan dag. Jaja strunt samma i det nu. Mitt liv är inte lätt just nu och jag kommer att flytta till stockholm någon gång i augusti. Och för det känner jag väl både positvit och negativt men jag är glad ändå. Gud allså va jag saknar Joanna och Amelie. Nu ska jag förska tänka positivit men det går inte alltid så bra för mig att göra det. Men jag kämpar för att må bra och det får gå som det går för jag vet att det kommer att bli bättre någon gång. Jag tänker aldrig mer ge upp hoppet. På tisdag blir det att träffa Sanna :D www.handlingar.blogg.se det är Sannas blogg. Hare så bra alla läsare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0