Mitt helvete!

Mitt liv är uppbyggt på svek och lögner och nu dom närmaste åren självmordstankar som jag kämpar emot och sen under senaste året att undvika att skära mig. Mitt liv är ständigt en kamp om att överleva och klara mig igenom dagarna och minuter och så. Var eviga dag är en kamp flera gånger vill jag bara falla ihop och dö men jag måste kämpa emot det. Vissa dagar orkar jag inte göra nått ligger bara och tittar upp i taket i flera timmar innan jag orkar med att ens ta mig upp. Mitt liv är inte lätt om ni undrar något så fråga.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker verkligen synd om dig :(

Undrar liksom vad som fått dig att känna så? Är det att andra tryckt ner dig eller? Du kan ju prata med dina föäldra eller kurator eller något. Kram

2010-07-17 @ 02:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0