Min dag!

Ledsen att jag haft dåligt uppdatering det är för att jag inte haft tid över att skriva här eller inte ens någon ork till det och jag kommer sen inte att kunna skriva inlägg på ett tag för jag ska till stockholm och jag kommer ju senare i augusti flytta till stockholm och då har jag absolut ingen aning om jag ens kommer att kunna blogga men det lär ni läsare märka. Idag har jag haft ett möte och ätit på china resturang och sett en film och hunnit packa det mesta till resan till stockholm och imorgon ska jag på min mammas dop i Mo vilket ska bli trevligt hoppas jag på i alla fall. Vem har påstått att livet är lätt att orka med att leva i alla fall inte jag. hare så bra alla läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0