Gammal dikt

Vet att jag har haft en väldigt dålig uppdatering idag men jag har för det mesta varit ute och läst det mesta av dagen och sett på en film som heter  "Ciao Bella" Jag tycker den är bra och jag ska troligen se en annan film senare ikväll om jag orkar.

Jag lever i min drömmar.
Utan en chans att må bra.
Utan ett liv som jag orkar med.
Utan allting som betyder nått för mig.
Utan en chans att säga vad jag vill.
Utan ett liv är jag. Aldrig får jag
chansen att säga vad jag
tycker och tänker om
saker och ting.

Detta va en Gammal dikt som jag hittade igen som jag har skrivit som jag tycker väldigt mycket om på något underligt vis. Hare bra alla läsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0