Christmas!

Nu har jag färgat håret eftersom jag inte hann med det igår och jag blev riktigt nöjd faktiskt :) Sen ska jag tydligen vara tomte idag också på några olika ställen. Som sagt är jag blondin nu för tiden and i love it <3 äsch nu ska jag fort sätta lyssna på rix fm och chatta med en kompis. sen lär jag väl sjunga en hel del idag också. Sen lär jag gå på gudstjänst mitt i natten o ottan och i morgon firar vi min födelsedag i förväg viulket ska bli trevligt jag längtar verkligen tills Anastasia kommer hit :) Gud allså vad mycket det är att göra innan jag åker till stockholm igen. Denna julen blir nog bra med mitt nya jag. jag kommer att skaffa en kamera så det kommer att komma fler bilder då jag skaffat det. Sen kommer en kompis gästblogga hos mig men iaf ha en trevlig jul alla läsare <3 // Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0