Hatar!

Vi får se hur denna julen blir. jag har en känsla av att den kommer att bli väldigt lång och urtrist. För min mormor blev bara arg för att jag o morfar tog hit en gran. Jaja vad ska man göra men jag pallar iaf inte att bry mig om den saken. Jag har annat viktigare att koncentrera mig på än vad min mormor säger om en gran och om andra saker. Sen ska jag iaf klä granen och baka lite muffins och andra saker för skojs skull. Jag har verkligen saknat mina vänner här i Norrland o det är alltid lika trevligt att träffa dom var gång. Ska troligen färga håret ikväll också. Visst jag mår så mycket bättre men jag gråter ändå. Jag hatar att jag blivit anklagad för att vara en tjuv. fyfan säger jag bara om den saken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0