Glädje tårar!

Nu har jag varit tomte klart o känner mig totalt slut efter denna kvällen men jag ska ändå på midnattsmässan så de blir att hålla sig vaken. suck jag typ sitter här o gråter av glädje bara för att denna julen har blivit så jävla bra ursäkta utttrycket men det är så jag känner så det får ni stå ut med. Har inte kännt så hära på länge. Gud allså detta kommer jag aldrig att glömma. Bästa dagen på länge är det verkligen. fy fan jag kan inte ens sluta gråta. Bästa dagen på skit länge <3 ha en fortsatt trevlig jul allihopa. Kram // Tina

Kommentarer
Postat av: Eaglesun

vad glad jag blir för din skull vännnen

2010-12-24 @ 20:49:01
Postat av: Eve

Jättekul att höra att du haft en så bra dag! Hoppas det fortsätter så! :D

2010-12-25 @ 10:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0