bilder + blicka framåt!



Så hära blev tårtan jag gjorde och den gick verkligen åt :)



Det är kanske inte direkt den bästa bilden på mig men ja där ser ni iallafall min nya hår färg jag ska färga mer så att topparna blir blondare. Bilden blev väldigt mörk men nåja strunt samma. Min morfar tog korten men det kommer bli mer sen då jag har skaffat min egen kamera. Även fast jag inte kan uppdatera så ofta. Det var härligt att se mina små syskon igen och jag tycker verkligen att dom är snälla fast väldigt busiga. Jag älskar dom iaf men det kommer inte bilder på dom men de får ni stå ut med ni får se bilder på mig istället mer o mer. Nu har jag tagit steget att lägga ut bilder på mig själv här på bloggen. Jag ville ju kunna skriva mina känslor vilket jag kan göra nu men jag kommer också att skriva om förr och vad som har hänt mig och så. Jag har haft helt underbara dagar här i norrland och nu fan ska jag klara mig igenom all denna skiten som varit. Jag pallar inte bryr mig om tiden som varit nu ska jag bara blicka framåt. Det är så jävla skönt att bara må så hära bra som jag gör nu :) Kram o hare bra alla läsare // Tina

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Tina,

Hoppas att allt är bra dig. Har tappat bort dit mobilnummer då jag byte mobil. Men om du vill får du gärna skicka ett sms till 0722225209 :) / Anna

2010-12-25 @ 22:08:51
URL: http://havridaflickan.blogg.se/
Postat av: Majtins ;P

Det är bra tjejen, jag vet att du klarar det här och vem vet vad för nåt underbart som väntar i framtiden <3

2011-01-09 @ 18:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0