Bästa julen någonsin!

Som rubriken säger så hade jag verkligen den bästa julen någonsin. Det är så himla roligt att jag mårbra jag upplever alla saker på andra sätt men detta va verkligen bästa julen någonsin. Hoppas alla blev nöjda med sina julklappar det blev iaf jag nu ska jag lista upp vad jag fick för saker så fortsätt att läsa :)

*Hårsnoddar
*Hårspännen
*Tidning
*Shampoo för färgat hår
*Acrylfärger
*skrivblock
*kuvert
*mugg med texten kaxig
*Nyckelring
*pennor
*hästkalender
*pengar

Ja det var typ det jag fick det kan ju förstås hända att jag glömt något av det jag fick men strunt samma jag är iaf nöjd med dom sakerna jag fick. Sen fick jag Godis också mums :) Och idag ska vi fira mig i förväg det ska bli så himla trevligt men bara synd att Anastasia inte kan komma :( Äsch jag får försöka att ha en bra dag och bara tänka positiva saker och det ska säkert gå bra hoppas jag på :) jag fyller ju egentligen år den 28 december men då kommer jag att vara i stockholm så därför ska vi fira mig i förväg :) På min födelsedag ska jag träffa Lena vilket ska bli mycket trevligt och roligt :) Ha det bra alla läsare! // Tina

Kommentarer
Postat av: Eve

Låter jättebra! Ha så kul med firandet! :D

2010-12-25 @ 11:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0