Äntligen framme!

jag har inte skrivit på länge nu eftersom jag bor på behandlingshem. Men jag mår mycket bättre och anledningen till det är att jag har skrivit till nu tid i min bok. Igår försökte fan personalen köra ihjäl mig eller nått sånt. Fy fan säger jag bara. har ju åkt buss hela natten och det är verkligen skönt att vara i Norrland och slippa all skit personal. Det finns så mycket jag skulle kunna berätta men jag vet inte vart man ska börja. Äsch jag är glad bara att jag mår bättre och jag ska fira jul med min mormor och morfar vilket ska bli trevligt och just nu lyssnar jag på sean Banan Gott nytt Jul. jag känner mig faktiskt ovanligt pigg idag :D // Tina

Kommentarer
Postat av: Eve

Hejsan! Kul att du är tillbaka i Norrland igen :) Kram!

2010-12-23 @ 19:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0