tappat orken och mer

Nu börjar jag verkligen bli nervös inför flytten men jag hade värsta bästa kvällen tillsammans med Isabell igår då vi såg på film och hade roligt. Jag kommer lägga in några snygga bilder sen från min mobil som jag tog på natur så hoppas att ni gillar dom och två bilder kommer ni att få jämföra som jag tog på exakt samma ställe men dom är väldigt olika på ett sätt och bilderna tog jag bara någon minut efter varandra. Det är som om det står en person där och jag är 100 % säker på att det inte va det då jag tog kortet. Jaja strunt samma i det nu ni får se bilderna sen iaf. Jag tror jag ska ta och lägga mig och läsa ännu mer snart. Jag har liksom tappat aptiten orkar inte med att äta som jag ska. Det är bara helt enkelt för mycket som händer i mitt liv just nu. Jag har så mycket jag bara hoppas på men det lär aldrig bli som jag vill. äsch nu ska jag vara lite social med mina vänner. Hare bra alla läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0