i kväll händer det!

Nu har jag packat klart allt och rummet känns väldigt tomt. Min ångest är sky hög och jag är skit nervös. Jag åker ju i kväll tåget går vid 23.44 från vännes. i kväll blire att se skräckis också :D Jaja iaf så kämpar jag skit mycket just nu med att undvika att skära mig och ikväll bär det av mot behandlingshemmet. Jag kommer ju absolut att skriva på min bok men uppdateringarna blir verkligen inte bra då jag inte har tillgång till internet. Men det får ni nöja er med ändå. Sen ska jag och en kompis börja spela kort via brev jag vet att det låter skumt men det är vi som är sådana. Vi har våra ideér på vad vi ska göra och sånt. Jag skriver sanningen och inget annat. Varför ljuga i en blogg? Jaja jag ska gå ut och ta en promenad med musik och hoppas på att ångesten dämpas lite. Hare bra alla läsare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

precis! hoppas allting kommer att kommer att gå bra på det nya behandlingshemmet, eller jag vet att det kommer att göra det! ta hand om dig.

2010-08-08 @ 12:51:56
URL: http://marcustjernlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0