E + Glömma + ta tid!

Kan aldrig E sluta att trakassera mig. Jag blir så himla arg och hon ska kallas min vän! Så fan heller hon kan ju ta och slänga sig i väggen eller nått. Hon verkar ju inte ens bry sig om att hon sårar andra den enda hon verkar bry sig om är sig själv. Jaja men nu ska jag bara ta och glömma henne och se fram emot det positiva. Och ni som klagar på att jag inte lägger ut bilder på mig själv det får ni faktiskt stå ut med för jag tänker då inte lägga ut bilder på mig själv om jag inte själv känner för det förstå det. Det kanske kommer nån tid då jag vågar stå för att visa mig här på bloggen men som det är nu går det verkligen inte alls. Jag tar små steg i taget och thats it. Just nu vill jag bara försvinna under jorden med min ångest som inte vill släppa. Äsch ska äta nu och sen dra till avdelningen. Det kanske kommer inlägg imorgon om jag orkar skriva. Hare så bra alla läsare!


Kommentarer
Postat av: Egomamma.se

Hej! Så kul att du gillar min blogg, det värmer! jag är faktiskt glad att jag hittade hit också, det är alltid spännande med nya bloggar, och din är verkligen inte som alla andra..

Ska ta mig tid att läsa den mer ingående helt klart.



Håller alla tummar för att flytten går bra.

Tack för att du tittade in, jag hoppas att du hittar tillbaka!

2010-08-07 @ 18:50:56
URL: http://egomamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0