blandat läs om det!

jag kan inte tänka klart längre orkar inte med att göra saker. Det enda jag kan tänka på just nu är flytten för jag drar ju på söndag jag vet att det kommer bli skit dålig uppdatering men jag hoppas verkligen att min kompis kommer ihåg att skriva lite blogginlägg åt mig. Jag kanske skriver mobil blogginlägg om jag kommer ihåg och mår tillräckligt bra för att göra det. Jag orkar knappt med allt just nu känns bara somm om allt är för mycket och på söndag blir det gå på bio också jag ska se på

Predators

Jag hoppas verkligen på att det filmen kommer att vara bra. Jag orkar inte så mycket jag vill bara lägga mig och sova i flera veckor för jag sover verkligen inte bra för att jag har så himla onty i magen och själv misstänker jag att det har att göra med dom nya medicinerna jag har fått. Men det tror inte läkaren alls på. Jag blir galen så i morgon eller i kväll ska dom göra någon undersökning på mig som har nått med levern eller vad det va att göra. Troligen är väl allt som det ska va hoppas jag iaf annars vet jag inte riktigt vad man ska kunna tänkas kunna hitta på för nått. Jag lär väl bli helt galen eller nått sånt. Men strunt samma i det nu. Igår hade jag en helt underbar kväll med mina vänner. Jag kunde verkligen inte tänka mig ett bättre avslut med dom än igår kväll vi slutade med att vi hade målat oss och va ute på stan och mimmade vilket faktiskt va riktigt roligt. Nä nu orkar jag inte skriva mer just nu kanske kommer nått inlägg senare om jag orkar så hare så bra alla läsare!

Kommentarer
Postat av: Safira Sheikh

Jag gillar din blogg och du är sjukt söt.



Http://smekizz.blogg.se

2010-08-06 @ 21:11:04
URL: http://smekizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0