varför jag?

Jag vet inte riktigt hur länge till jag orkar med att leva i detta helvetet. Snälla kan inte allt bara ta slut snart. Jag orkar seriöst inte med livet längre. Livet är inget värt att leva för längre. Sen alla jävla saker som händer mig jag orkar inte med det längre. Jag har blivit hotad här om dagen av två män med pistol. Seriöst sen nån gång så va jag ute och gick och vaknade upp på marken och det visade sig vara i södertälje det va fan hemskt. Jag visste inte ens vart jag va. Hatar mitt jävla liv. Varför lever jag då det inte ens finns någon mening med att leva längre kan du svara mig på det?? Nu ska jag iaf ta och dra ut och hoppas att jag inte halkar igen och måste in på akuten jag va där senast igår. jag skrev detta den 2010-04-11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0