Vänskap!

Vänskap det betyder så mycket mer än blotta ögat kan se. Vänskap är men än ett ord.
Här kommer några fina dikter.

Du får mej att le
du får mej att skratta
ingen är som du
jag önskar jag kan
va hos dig nu
även om du får
mej att gråta
eller fälla en tår
men även vet jag
att vi är två
även om vi går
genom eld eller vatten
kommer vi alltid va två
jag älskar dig


Jag är fri,
du är snäll
Din vänskap
är värdefull,
Du är glamorisk
och ditt leende
får mig att le
Hoppas att vi alltid har
vänskap mellan oss!


Som sagt vänskap är mer än ett ord. Vänskap betyder så mycket för alla. Kasta inte bara bort vänskapen håll fast vid den. Vänskap är mer än blotta ögat ser. I hjärtat står denns namn.



Kommentarer
Postat av: Sanna :3

Vänskap är allt <3

2010-04-25 @ 16:05:04
URL: http://handlingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0