klar + hur dagen blir + saknar + förändrats!

Godmorgon alla läsare! Som ni kanske redan sett skrev jag två dikter igår om två vänner och Emilia ville ju att jag skulle göra det så nu är det klart. Jaja i alla fall så bryr jag mig inte speciellt mycket om det för tillfället. Idag ska jag nog bara mest ta det lungt. Sen så ska jag städa lite sen lär jag väl fara förbi biblioteket ett tag och lämna tillbaka några böcker och kanske låna någon fler bok så att jag typ bara kan ligga och läsa eller nått sånt efter att jag har städat klart vilket inte tar så värst lång tid. Mm jag kanske inte kommer att blogga något mer under dagen det beror lite på om jag orkar sitta vid datan något men det mest troliga är att det blir smsinlägg under dagen om jag orkar med att skriva något sådant. Sen så kanske det kommer någon ny bild på min blogg om jag har ork att lägga in någon sådan. Jaja struntsamma i det nu. Idag känner jag mig faktiskt glad fast trött. Glad vilket är så himla ovanligt för mig i allafall nu för tiden. Snacka om att jag saknar Joanna som kallar sig Johanna. Ni som har lust kan ju kolla hennes blogg :D

www.jsoderbergs.blogg.se

Jaja men i alla fall så tänker jag väldigt mycket på mina vänner från stockholm jag saknar dom så himla mycket för dom är bara dom bästa jag någonsin har haft och kommer att ha det vet jag. Jag hoppas verkligen att jag kan träffa dom snart. Det är Joanna, Johanna, Sabina och Amelie som jag saknar. Joanna och Johanna är olika personer om nu undrar. Det är så mycket jag och Joanna skulle göra som aldrig blev av men det hoppas jag på att vi kanske snart kan göra. :D Föresten är det någon som har tips på några böcker? Jag är helt galen i att läsa. Många förslag som jag har fått från mina vänner dom böckerna har jag redan läst men jag skulle bli väldigt glad om jag kunde få några tips även om det nu råkar bli sådan jag redan har läst. Jag skrev föresten ännu flera dikter igår vi får se sen om jag känner för att lägga ut någon av dom. För tillfället har jag i alla fall ingen lust att göra det. Jag har några bra bilder som jag kan lägga ut sen som jag har på ett usb-minne men det blir troligen inte idag som det blir fler bilder. Det känns som om jag har förändrats på något vis bland annat har jag börjat med en massa saker som jag inte har gjort förut. Sen så har jag börjat att skriva väldigt långa inlägg som många av er säkert märker. Det är så mycket som har förändrats för mig på kort tid. Men jag kan ändå inte riktigt komma på vad det är för saker. Jag känner mig som någon helt annan person av någon anledning men som sagt kan jag inte komma på varför det är så. Jaja struntsamma i det nu. Nä nu ska jag ta och städa så hare så bra alla läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0