Skriver vad jag tycker och tänker!

Jag har precis varit ute ett tag och jag lyssnar väldigt mycket på Pink-Funhouse den låten har jag typ lyssnat på hela dagen. Jaja men nu tillbaka till vad jag gjorde ute. Jag stod bara och pratade med en kompis och fick ett sms från mitt ex som frågade om vi kunde bli ihop igen men nej han är inte min typ det har jag upptäckt. Men äsch strunt samma jag sa bara helt ärligt till han vad jag tycker sen visst han blev ledsen men det bryr jag mig inte om. Jag säger det jag tycker jag är inte rädd för att göra det längre vilket jag va förut. Men nu ska jag bara lägga det förflutna bakom mig och börja om på nytt visst endel saker går inte att undvika att andra kommer att märka men det bryr jag mig inte om dom får tycka vad dom vill om mina ärr på armarna. Visst jag har fått höra en hel del taskiga saker av en massa olika personer men jag bryr mig seriöst inte längre om vad andra tycker. Jag tänker skriva exakt vad jag tycker och tänker så va redo på det ni som läser. Endel tycker att mina kompisar är av fel sort bara för att dom mår dåligt men dom är dom bästa. Ni som säger sånt kan ju bara ta och glömma att jag tänker lyda era ord om vad ni tycker om mina vänner att jag ska sluta ha kontakt med dom. Men dröm och glöm säger jag bara om det. Vad ni än säger jag bryr mig inte. Dom som har lust kan ju ta och kolla på två av mina vänners bloggar.

www.handlingar.blogg.se  Detta är Sannas blogg.
www.riktigaarstider.blogg.se Detta är Amelies blogg.


Säg vad ni vill men jag lever mitt liv och ingen kan hindra mig från att göra det jag vill göra. Inget kan stoppa mig från att må bra igen. Sen vad folk säger då jag går och visar mina armar helt offentligt bryr jag mig inte om. Hare så bra alla läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0