Ostkastning + annat!

Ja nu har jag nyss vaknat och jag är himla trött för att jag inte kan sova men jag försöker att hålla mig vaken endå sen får vi se hur det går när jag inte har sovit på ett bra tag. Jaja struntsamma i det nu. Idag har jag tänkt mig fara på en gudstjänst i mo, lögdeå. Det gör jag mest för att det är så himla lungt under sådana tillställningar och det är skönt. Visst sen jag tror också på gud det är en anledning till att jag far dit. Just nu är mitt liv praktiskt taget helt förvirrande för jag vet inte mycket om vart jag ska vara eller något. Jag klara mig på någon vis fast det är skit jobbigt att inte veta typ något. Jag kämpar var dag för att kunna må bra vilket inte är lätt då man inte vet vart man ska bo eller så. Men i alla fall så hoppas jag bara på att det snart blir bra så mycket som jag får kämpa var dag. Att stå emot att kämpa för den jag vill vara och en massa annat sånt. Sen så är min morfar lite konstig ibland som vid tio i åtta nu på morgonen då han kastade osten på mitt huvud och min axel det känndes ganska rejält för att vara en ost. Det känns som om jag har förändrats på något vis för jag har märkt mina blogginlägg är inte som förut blandannat dom är mycket längre nu än förut. Ni kan ju jämföra med min gammla blogg. www.alskarattsjunga.blogg.se Den bloggen använder jag nu föresten bara till att testa göra nya bloggdesigner. Och den som finns på denna bloggen har jag gjort och jag gillar den verkligen. :D Men men strunt samma i det nu. Sen lär jag väl läsa en massa idag också för att sysselsätta mig med något även om jag inte känner för det av någon anledning. Visst ni kanske kommer att reagera på hur jag ser ut nu nästa gång då jag lägger ut en bild på mig själv för den kommer att se annorlunda ut det kan jag säga nu på en gång. Nu ska jag ta och fixa några andra saker på internet så ni läsare får ha det så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0