Kämpar + Lugnt + blandat läs det

Babsan och jag

Jag vet att jag inte har skrivit på ett tag men jag har liksom inte riktigt haft någon tid till det för att det händer så himla mycket runt mig för tillfället. Sen så är jag så himla trött eftersom jag inte har sovit på typ 2 nätter. visst 1 timme varje natt men det är det enda så snacka om att jag är trött men jag försöker hålla mig vaken ändå fast det är svårt men det är vad jag försöker. Idag ska jag nog bara ta det lungt kanske göra någon ansiktsmask och hårinpackning. Jag har iaf tänkt mig att få en lugn dag om det nu kan tänkas funka. Äsch iaf så vet jag väl inte riktigt vad det är som kommer att hända dagarna framöver.Sen så fick jag bara lust att lägga upp en bild från 2009 då jag träffade Babsan vilket va rätt så trevligt. Det va en dag då det va väldigt varmt och jag inte orkade följa med på en sak och sitta i en bil så jag gick upp till farsta centrum och där träffade jag babsan. Men äsch strunt samma i det nu. Jag känner mig himla peppad på att bara pyssla om mig själv och fortsätta att vänta på ett samtal. Sen blir det väl säkert att skriva ännu flera dikter. Jag har inte riktigt någon lust att lägga ut någon av dom jag skrivit som jag inte redan har lagt ut här på bloggen men jag lovar det kommer att komma fler dikter här på bloggen. Sen så kanske jag ska ta och lägga ut en berättelse här på bloggen eller vad tycker ni läsare? Det va bara en idé som dök upp i mitt huvud. Men äsch vi får se hur det blir med den saken sen. idag ska det iaf bara bli en lugn dag har jag bestämt mig för. Snacka om att jag saknar mina vänner i stockholm så himla mycket jag hoppas verkligen att jag kan träffa dom snart igen. Sen är jag så himla glad hittills har det varit ca 1 månad utan att jag har skärt mig något :D Jag bryr mig inte om vad ni säger om det jag skriver för jag skriver det jag känner för och det kan ingen hindra mig från att göra. Ibland tycker jag bara att allt är så himla mörk men på något vis så klarar jag mig ändå igenom det fast visst det är skit jobbigt. Nu kämpar jag för att aldrig mer skära mig och det är verkligen jobbigt men det funkar iaf hittills för mig. Nä nu får ni läsare hare så bra för nu ska jag göra nått annat så hare så bra alla läsare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0