Hotar med att anmäla utan anledning

Idag har jag inte gjort så mycket men jag har iaf lyckats sova vilket jag är glad för. Jag vaknade ca 09.00 fast då va jag fortfarande trött men jag tog mig iaf upp och kokade lite gröt åt mig själv sen satte jag på tv:en ett tag och tittade. Sen så har jag läst en hel del idag. Sen så känner jag mig väldigt ledsen Joanna är ju helt galen hon verkar vara sur eller nått på mig och hon verkar ju inte ens bry sig om det jag försöker att säga till henne så att hon fattar det. Hon verkar ju inte ens vilja ha tillbaka sin jacka av någon anledning och hotar med att anmäla mig utan någon endaste anledning. Nä nu orkar jag inte skriva mer men ni läsare får ha det så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0