Herre (sångtext som jag har skrivit)

Herre jag vet att du lyssnar.
jag vet att du hör vad jag har att säga dig.
herre jag vet att du finns.
herre jag vet att du hjälper dom som behöver det.
Herre du har en plats i mitt hjärta som ingen kan ta.
Herre jag är så glad att du finns.
Herre du är mitt hopp och min tro.
Herre du förstår hur jag mår.
Herre du är min lycka.
Herre du är den enda för mig.
Herre jag vet att du lyssnar.
Jag vet att du hör vad jag har att säga dig.
Herre jag vet att du finns.
Herre du har en plats i mitt hjärta som ingen kan ta.
Herre du hör varje ord och känner varje andetag.
Herre jag vet att du finns när man behöver dig.
Herre jag vet att du lyssnar.
Jag vet att du hör vad jag har att säga dig.
Herre jag vet att du finns.
Herre du har en plats i mitt hjärta som ingen kan ta.
Herre du är den enda för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0