3 sidor + mail författare + blogglänk

Nu tar jag mig lite tid att skriva ett blogginlägg igen :D Jag kanske inte skriver väldigt intressanta saker men jag hoppas att ni gillar min blogg ändå. Har precis skrivit tre sidor på min bok som ja håller på med. Sen får vi se vad jag gör med den när jag skrivit den klart. Men men i alla fall så har jag typ bara tagit det lungt idag städat lite och läst, smsat skrivit ett mail till Åsa Anderberg Strollo och ett mail till Anna Holmström Degerman. Jaja idag har min dag inte precis varit så intressant.bild

Ja sen så fick jag bara för mig att lägga in en bild från åre. Jag lägger in lite bilder då jag känner för det helt enkelt.  Äsch strunt i det nu för jag har lovat att skicka några saker till min kompis kolla gärna in hennes blogg om ni har lust http://chaosfromheaven.blogspot.com/ Jag vet jag länkar bloggar lite nu och då men det är bara för att jag känner för det. Jag har funderingar på att typ spela in någon låt då jag sjunger igen men jag vet inte om jag orkar göra det. Hare så bra alla läsare!


Kommentarer
Postat av: Liv

Lookin' forward to read your book ..

2010-04-24 @ 20:24:35
URL: http://chaosfromheaven.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0