Kaotiskdag + bilder



Min väckarklocka stannde mitt i natten så jag lyckades missa bussen till skolan. Hatar verkligen att bli sen men hade inget val. Bussen härifrån går ju så sällan. Så jag vart tvungen o tar 09:18 bussen. Jaja vänte tiden jag fick så gick jag ut och fotograferade lite. Ni har ju sett några av bilderna redan i detta inlägg. Jag valde ut dom bästa som jag gillar mest också. Jaja jag kom hur som helst till skolan exakt till samhällskunskapen som vi hade prov i idag. Jag känner att det inte gick någo vidare. För jag fick aldrig veta innan. Jag fick bara några punkter men fick aldrig veta vad jag skulle kunna om dom. Sen hade jag matte och gjorde ett kapiteltest. Så det är typ så min dag har sett ut. Om 30min ska jag på en tjejgrupp vi ska prata om vänskap idag. Det kan bli riktigt intressant tror jag. Trots min kaotiska dag är jag glad och positiv. Jag hoppas på att allt kommer o bli bra. Ha det bra alla läsare. Jag kanske uppdaterar mer efter tjejgruppen om jag har möjlighet. Jag vet inte det kanske även kommer något inlägg precis innan jag ska gå dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0