Sanne

Sanne jag saknar dig trots att

Jag dig aldrig träffat.

Du har tagit upp en stor plats i mitt

Hjärta som du aldrig

Kommer att mista.

Du betyder mer än du anar för mig.

Lämna mig aldrig o mitt hjärta.

Du är den enda ängel

Med mig på denna jord.

Jag lämnar dig aldrig

För du betyder fan mest för mig på

Denna jord.

Jag lämnar dig aldrig ensam.

Jag finns här för dig om du behöver prata

Kom ihåg det jag finns här.

Jag lyssnar och hjälper dig gärna om du

Det behöver

Och jag kan hjälpa dig med det.

Jag lovar iaf att försöka

Hjälpa dig om jag kan.

En saknad som aldrig försvinner

Du har tagit all plats

I mitt hjärta som bara är möjligt.

Sanne jag finns här för dig

Glöm aldrig det.

                                                         Jag kommer aldrig att glömma dig. 

Sanne jag saknar dig trots att

Jag dig aldrig träffat.

Du har tagit upp en stor plats i mitt

Hjärta som du aldrig

Kommer att mista.

Du betyder mer än du anar för mig.

Lämna mig aldrig o mitt hjärta.

Du är den enda ängel

Med mig på denna jord.

Jag lämnar dig aldrig

För du betyder fan mest för mig på

Denna jord.

Jag lämnar dig aldrig ensam.

Jag finns här för dig om du behöver prata

Kom ihåg det jag finns här.

Jag lyssnar och hjälper dig gärna om du

Det behöver

Och jag kan hjälpa dig med det.

Jag lovar iaf att försöka

Hjälpa dig om jag kan.

En saknad som aldrig försvinner

Du har tagit all plats

I mitt hjärta som bara är möjligt.

Sanne jag finns här för dig

Glöm aldrig det.

                                                       Jag kommer aldrig att glömma dig.

Kommentarer
Postat av: Sanne

Awww..... Saknar dig med Tina, love you <3

2011-01-28 @ 15:58:25
URL: http://stodal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0