Norrland + opererat + middag

Har kommit till norrland för ca 1 timme sedan. Har åkt buss hela natten. Men jag hoppas på att få en bra helg. jag känner mig lite trött men det pallar jag inte bry mig om. mee
Detta är en ganska nytagen bild av mig men man ser inte riktigt hur håret ser ut men det är iaf uppdelat halva halva med färgen så det är blont och svart. I onsdags operade jag bort ett sår som aldrig läkte och en annan sak som störde så nu har jag en massa stygn som jag stör mig på men det går bra ändå. Jag ska nog mest bara ta det lungt i helgen och slappa och troligen blogga en hel del också :) Nu kommer lite bilder från en söndags middag jag gjorde.

Middagen blev verkligen lyckad. hare bra alla läsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0