dum och dummare

som sagt har jag sett på film och jag såg dum och dummare. jag tycker att den filmen var bra. Jag känner mig så himla ensam för tillfället och sitter och snackar med en massa olika personer på msn. äsch strunt samma nu. Jag önskar att jag bara kunde ha roligt men det kan jag tydligen inte alls ha. Jag bara förändras hela tiden. Jag lever i ensamheten men mina vänner betyder allt för mig. Jag börjar känna mig lite trött just nu men jag ska inte riktigt gå och lägga mig ännu jag ska hålla mig vaken ett tag till och chatta med mina vänner. Sen ska jag nog lägga mig ner och läsa ett tag innan jag ska sova. Det känns som om jag har mycket att göra jag känner mig stressad utan någon minsta anledning. Suck jág har ingen aning om vad man ska ta sig till.

Jag på ett lajv. Jag hette Cassandra och ville inte jobba på min mors värdshus så jag tog och va med soldaterna och blev upplärd till strid av kapten meridius. nä nu ska jag prata i telefon. har de bra. / Kristina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0